Regulace teploty

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Květen 14 18:24:19 CEST 2017

S DS18B20 mam tiez skusenosti, ze zvykne po zacati periodickeho
merania "driftovat", pripisujem to samoohrevu, prestal som ich
pouzivat.
Tepelny odpor TO-92 (prechod-okolie) je zhruba 150C/W, teda kazdy mW
stratoveho vykonu sposobi zohriatie cipu o 0,15 stupna C. Mohlo by
pomoct dat na puzdro chladic, staci zohnuty kusok hliniku, ktory
umozni mierne lepsie vyrovnanie teploty cipu s okolim nez len salanie
maleho puzdra.

Googlenie "DS18B20 self heating" prinesie pomerne dost citania, trebars
https://arduino.stackexchange.com/questions/789/my-ds18b20-is-reading-high-how-can-i-get-it-to-return-the-correct-temperature
http://www.avrfreaks.net/forum/problem-ds18b20-self-heating
a privadza aj k temam ako su fake obvody a citanie raz za 10s.