C xc8 rozkald double na byty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 12 18:27:36 CEST 2017

Pes má 4 nohy.
Jistě existují i psi, kteří mají po úrazu třeba jen 3 nohy, nebo zase nějací
s vývojovou vadou kteří třeba mají noh víc.
Od jakého procenta výskytu už se může napsat "standardní počet"
a nemusí se stále dodávat "není-li to zrovna jinak"?

Když pan Buchta napsal "podle normy", tak tím předpokládám myslel
"jak je obvyklé". A zřejmě si velká většina programátorů představila
float na 4 byte a double na 8 byte.

Když to vezmu v praxi podle důležitosti ;-), tak překladač v IDE Arduino
to tak má, překladače od MS pro PC taky, překladače rodiny GCC
pro všechny možné jednochipy taky. Takže penetrace tímto uspořádáním
je zřejmě dost vysoká. Samozřejmě pod termínem "překladač" myslím
překladač a příslušné knihovny.

Ale abych jen nekritizoval: Vaše příspěvky obsahují díky Vašemu
obrovskému přehledu přes normy a nejen přes ně většinou ještě
informativní část, díky za ni.
Je to velký a velmi kladný rozdíl od některých jiných příspěvků,
které jen zaprudí, ale tu osvětovou vložku nemají.

PL