Re: dodávky Mouser-SeedStudio a vývozní předpisy USA

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Květen 10 12:18:08 CEST 2017

On 5/10/2017 11:42 AM, soteza wrote:
> Zdravím...
>
> 1: Distributory jsem samozřejmě prošel, s Mouser jsem osobně mluvil
> dodat nemohou, DigiKey pravděpodobně nemá platbu v CZK a českou
> fakturu. Telefonní čísla na CZ zastoupení jsem nenašel(existuje-li).

Tych som nemyslel. Su tam dvaja distributori u vas (pise sa to Czech).
Ale ono je najprv treba zvolit v policku Europu.  Viem, je to zlozite,
ale da sa k tomu prepracovat. hwkitchen kje jeden z nich,  takze ostava
este jeden.

> 2: hwhkitchen znám, tam jsem také dlouhá léta objednával, ale už
> nemají a nedodají.
>
> 3: Rozdat úkoly? Vážně to tak berete? Když Vás to tak MOOOC obtěžuje,
> tak přece reagovat nemusíte!!! Ale i Tak velký dík za příjemně laděnou
> odpověď a odborné rady(se divím, že mi za ně nevystavíte fakturu :-)) .

Bez obav. Uz sa to viackrat nestane.