OT - Chytre auto

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pondělí Květen 8 21:01:27 CEST 2017

jestli mohu zvedave dotazy tak
a/ jaka je  presnost udaju (jsou li k dispozici) - mereni ujete
vzdalenosti, spotreby. kvalita prijmu gps signalu?
b/ vlastni spotreba krabicky (tj. nevybije to baterku u mesic nepouzivaneho
auta)
c/ mechanicke reseni (velikost) - u auta co mam me prijde ze cokoliv bych
strcil do obd, bude neprijemne zasahovat do prostoru ridice.
Dekuji. TM.