STM32 Discovery upgrade na STLINK V2-1 (nucleo)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 5 23:24:06 CEST 2017

A to když si uživatel koupí další desku s druhým programátorem a propojí
to (podle té rady z 15:37), tak to nějak vylučuje, aby si třeba do té
původní
desky nahrál jiný ladicí SW?
Třeba se mu zalíbí, nebo se aspoň něco přiučí ...
Předpokládám, že tazatel původně tak úplně neměl v úmyslu kupovat
další programátor, to by zřejmě zvládl i bez dotazu sem.

Evidentně jsme dneska na hodně různých vlnových délkách. Já když už
se tady někdy na něco zeptám, tak jsem vždy vděčný za tipy, které mě
nasměrují třeba i úplně jinam, než jsem měl ve svém původním záměru.
Protože ten původní záměr je zákonitě omezený nedostatečným rozhledem
(kdybych ten rozhled měl, tak se nemusím ptát, že).

Opravdu tomu moc nerozumím. To Vám to BMP provedlo něco hrozného?

PL