OT: MIDI klavesy

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Květen 5 22:58:32 CEST 2017

Zdravim konferenci

Delam po dvou letech poradek a jedine co mi je z toho harampadi lito
vyhodit do elektroodpadu jsou midi klavesy 49 klaves, dynamicke, maji 2
segment cerveny display, vstup pro sustain pedal, ktery uz nemam, midi
vystup a vystup gameport (takovy ten pc konektor pro stare joysticky,
kdy jeste USB neexistovalo), pitch a modulacni kolecka.
Nejsou 100% Jedna klavesa ma nekde uvrnitr uvolnenou pruzinku, je tedy
svesena dolu, 3 klavesy funkci funguji jak kdy. Absolutni belost klaves
uz taky vzala za sve. Cerna je bezvadna ;-)

Par klaves funguje tak jak kdy, bude treba asi obnovit kontaktni plochu.
Myslim si, ze pro nejakeho detskeho kutila by se mohly hodit pro stavbu
akordeonu a podobne jaxem kdysi stavel ja, ale klaviaturu jsem  piloval
z drevenych desticek.

Daji se urcite opravit,  elektronika je funkcni.

Prenecham za odvoz (Frydek Mistek) ci za postovne 150Kc.

Zajemci at pisou soukromne. Jeste tyden je tu budu mit na hromade, pak
davam do elektrosrotu.

LK