STM32 Discovery upgrade na STLINK V2-1 (nucleo)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 5 22:42:42 CEST 2017

Dne 5.5.2017 v 22:18 Jaromir Sukuba napsal(a):

> Lepsie nez s cim? Povodny tazatel chcel pouzivat online kompilator,
> loadovat cez MSD loader, na akomkolvek pocitaci. BMP to vie lepsie nez
> ST-link V2-1?

Asi ne. Ale já většinou vybírám z možných variant, nikoli z těch ideálních,
ale nereálných.
Takže pokud Vy dokážete nějak tazateli poradit, jak na HW ST-link V1
rozjede ST-link V2.1, tak bezva, bude to asi pro něho lepší možnost.
Já mu dokážu poradit jen to, jak tam rozjet BMP, což bude méně
dokonalé než ST-link V2.1, ale zase to bude realizovatelné a (podle mě)
lépe použitelné, než ST-link V1.

Cože jste se tak tvrdošíjně upnul na mou odpověď? Špatný den?

PL