STM32 Discovery upgrade na STLINK V2-1 (nucleo)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 5 20:55:06 CEST 2017

Někde jsem četl, že šlo o VCP, ale to psal možná někdo jiný.

Každopádně s BMP se pracuje mnohem líp, protože se k nadřízenému
systému připojuje jako virtuální sériový port, takže odpadají všechny
tanečky s různými libusb (když chci ST-link připojit třeba ke GDB).
Takže je třeba možné nachystat si k němu nějakou Flashku se SW,
který nemusím instalovat ale jenom spustím a nasypu obsah
do MCU bez dalších komplikovaných instalací.
Navíc umí VCP a hlavně asi jako jediný poběží i na HW starého ST-link V1.

Takže všechny problémy lidstva to nevyřeší, ale jejich značnou část ano.

PL