STM32 Discovery upgrade na STLINK V2-1 (nucleo)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 5 15:27:11 CEST 2017

Aha tak on to dokonca je ten jediny DISCO co ma este STLINK V1... Tak toto
sa mi naozaj nechce studovat, podla mna riesenim je odlozit na policu a
kupit si
http://www.st.com/content/st_com/en/products/evaluation-tools/product-evaluation-tools/mcu-eval-tools/stm32-mcu-eval-tools/stm32-mcu-nucleo/nucleo-f103rb.html
(pripadne ak naozaj treba konkretne STM32F100RBT6B tak ho prehodit za tu
103 co na tom Nucleu je).

wek