STM32 Discovery upgrade na STLINK V2-1 (nucleo)

Pátek Květen 5 13:22:37 CEST 2017

V2-1 ma dvojnasobnou kapacitu FLASH (kod CB misto C8) a taky, kdyz jsem
to hledal, nenasel jsem nikde ten firmware. Slo mi tehdy spise o
zabudovany VCP, nevidim moc duvod to programovat pres soubor, kdyz to
jde pres STLINK.