Revize - co je divneho

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Květen 4 14:34:35 CEST 2017

no obsah CSN je predpokladam asi jako takovy pristupny asi az po zaplaceni

rozdeleni je E jako administrativni pouziti a I je ta nejjednodussi ochrana
spojenim PE kostrou zarizeni

k revoxu navod mam - jednak se tam nikde nepise o nejakem proudu IdirEq - a
druhak postup mereni tam je, ale pise se tam, ze se ma tim mericim hrotem
pripojit na cast zarizeni pripojenou na PE - nejak nechapu kam se tim
hrotem pichnu na plastovej adapter

Problem je, ze dotycnej ma kulate razitko a ma opravneni delat revize - nic
to nerika jestli je to mstive pako. Tak zjistuji jak se branit, aniz bych
sem pozval revizaka z svy prachy a nechal vystavit druhej merici protokol.