Re: Zapékání v grilu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Květen 3 12:48:57 CEST 2017

Gril byl zakoupen před dost lety.

http://dejvice.cz/edison/tmp/gril1.jpg
http://dejvice.cz/edison/tmp/gril2.jpg
http://dejvice.cz/edison/tmp/gril3.jpg

Kromě grilování se v něm dělají toasty, třeba 6 najednou. Hrozně neprakticky
se čistí. Příště bych určitě šel do nějakého rozebíratelného.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Taky by mě zajímalo, o jaký gril jde.

Mně se zatím nejvíc osvědčila maličká trouba z Kauflandu:
http://www.volny.cz/labaj/Trouba_1.jpg
http://www.volny.cz/labaj/Trouba_2.jpg
http://www.volny.cz/labaj/Trouba_3.jpg
http://www.volny.cz/labaj/Trouba_4.jpg

Je to hodně malé, takže i když to má malý příkon, tak to dokáže
reagovat slušně rychle. Mnohem líp, než velká domácí trouba,
i když ta má 3x vyšší výkon.

Už dlouho mám nachystané infra topné tyče z takového toho
stojacího elektrického topení, chci tam přidat ještě dodatečné
topení pro ještě rychlejší reakci a rovnoměrnější rozložení teploty.
Ale nejsou lidi.
Myslím, že by taky nezaškodilo tak dát dovnitř i nějakou kovovou
vrtulku a ten vzduch tam trochu honit.