HDMI kabel 7m

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Úterý Květen 2 22:35:33 CEST 2017

Aktivne extendery na dvojicu LAN kablov (drot 5e) som pouzil na
priblizne 50m, bolo to medzi projektorom na strope a "PC pracoviskom" -
teda miestom kam prichadzali prednasajuci s ntb, vratane redukcie
VGA-HDMI, ale rozlisenie nebolo full hd. Monitor na 1920x1200 som
testoval s podobnou dlzkou stocenych do kruhu niekolko vecerov bez
problemov. Typ si uz nepamatam, je to davno.
Doma som mal niekolko rokov pripojeny HTPC k AV receiveru dvojicou asi
8m kablov (lanko 6) + 2x 1,5m HDMI pomocou "samodomo redukcie"
2xLAN-HDMI, teda na dps dva tienene LAN konektory a samica hdmi
prepojene tak, aby zostali zachovane pary vodicov a prepojene tienenia.
Z hladiska symetrickeho vedenia sa to nedalo nazvat inak ako
"sviňačina", teda "prasárna". Napriek tomu to fungovalo.
Robo

Dňa 2. 5. 2017 o 20:41 Tom Meinlschmidt napísal(a):