HDMI kabel 7m

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 2 16:33:10 CEST 2017

On Tue, 2 May 2017, Tom Meinlschmidt wrote:

> zdravim,
>
> mam takovou svejkovinu, potrebuju protahnout 7m HDMI kabel chranickou (ze 7m
> chranicka ma asi 3), ale bohuzel ta chranicka ma vnitrni prumer jen 14mm -
> vysekat a vymenit nelze.
>
> Hledal jsem vsemozne kabely s mini/micro konektorem, moc bez vysledku.
>
> mam 3 moznosti
> - najit kabel s konektory, co jsem zatim nenasel, a co mi proleze chranickou

Normlani HDMI ma sirku konektoru 14mm a plus jeste plast kolem takze tam
asi neni sance. Mozna by bylo reseni pouzit neco jako tohle :

  https://www.mall.cz/elektro-mini-hdmi/premiumcord-kabel-hdmi-a-hdmi-mini-c-5m

okudlat tu plastovou cast mini-HDMI tak aby vesla do 14mm prumeru
a zbyle 2metry nejak nastavit. Akorat asi bude problem sehnat neco
s mini HDMI samici , na HDMI jsou dvousamicove spojky k dispozici
ale jak predelat to miniHDMI zpet na HDMI bude orisek.