Osazovaci pracoviste

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Květen 2 11:12:24 CEST 2017

Pro osazovani prototypu je lepe, kdyz sitotisk ma moznost vlozit jen
planzetu ne cely ram. Srouby jsou taky dulezity, aby to slo seridit.

Na tu troubu tady uvedenou bych asi taky zapomnel, bez dalsich uprav Vam
neposlouzi.

Delat si svuj vlastni osazovaci stroj lze, zalezi od casu a moznosti
nekde obrabet ci nekde zadat nez to delat kompet.

Jirka