Rychlost RaspberriPI 1B - tedy pomalost

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Květen 2 08:23:09 CEST 2017

//Bezne zpravodajske weby (blesk,idnes,novinky)
//jsou zcela nepouzitelne - nabeh stranky trva minuty, posunuti stranky
//dal znamena zase cekani nekolik desitek vterin. Procesor trvale na 100% .

Ani se nejak nedivim, ze RPi tu Vasi "zpravodajskou" zumpu nechce zobrazit.
Vzdyt je to vse bulvar, coz mimo jine = masivni zaplava reklamou.

Karel M.