Re: DPS v Číně

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Březen 31 17:28:10 CEST 2017

Obavam se ze pokud read only clen trva na splneni vsech predpisu, vyhlasek a
narizeni a neni schopen to udelat ve vlastni rezii tak jej vyjde levneji
objednat si pool service v PragoBoardu.

V.

A neviete prosim o nejakom eu zbernom mieste, ktore by zastresilo celu
komunikaciu s cinanom a mne poslalo len fakturu, ktoru by som zaplatil
v banke a mal s tym vsetkym pokoj? Kludne by som aj akceptoval 5-7E
navyse oproti standardu cinana. hlavne mi ide o to, usetrit si cely
kolotoc s paypalom, kartami a colnicami pri plosakoch do eurokarty a
rad by som si zachoval sluzby standartu "maker".

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 31. 3. 2017 15:38:54
Předmět: Re: DPS v Číně
"Read-only clen konferencie sa na tuto temu pyta:

[...]

A potom by som sa chcel este spytat, na nieco ako pcb-holder do
velkosti eurokarty, teda taky ten trochu tazsi ram, ktory by na chvilu
vedel podrzat dosku pri letovani suciastok. Nieco som sice videl na
HaD.com, ale to je neviem odkial, a ja by som rad nieco od eu
standartnych distributorov, eventualne gme.

Vdaka za tipy, ak nejake budu a dakujem za odpovede.