OT Technologie a predstavy o buducnosti v minulosti, Was: VU1 - katodoluminescencna ziarovka - koniec jedneho zazraku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 31 11:55:46 CEST 2017

Aha. No smutne.

Ale ja sa mu necudujem - venoval zivot niecomu co vyzeralo ako slubna
buducnost, a teraz ked sa mu cas krati vidi, ze sa ludstvo zaobera samymi
p***vinami, namiesto toho aby riesilo problemy.

Tento obrazok to dobre vyjadruje:
http://68.media.tumblr.com/7a3765ba310fecab5d79c4a621c4be57/tumblr_merkopC5791qzpiogo1_r1_1280.jpg

wek