Problém s externím diskem

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Pátek Březen 31 06:48:06 CEST 2017

4096/512 = 8
Partition table je tedy zrejme pripravena pro 512-bytove sektory, tudiz
neni nesmyslna, jen nekoresponduje s tim, ze system vidi 4k sektory.
Reseni ale neznam (snad krome toho napsat si vlastni utilitu pro
extrakci souboru z disku)

Rychly dotaz na google ale neco nasel, napr.
https://superuser.com/questions/679725/how-to-correct-512-byte-sector-mbr-on-a-4096-byte-sector-disk
treba se Vam podari nakonec uspet, vzdyt uz je patek :-)

Hynek Sladky