Orange

chiptron na seznam.cz chiptron na seznam.cz
Úterý Březen 28 16:48:18 CEST 2017

Osobně preferuji armbian....

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Hanek <martin na hanek.net>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 28. 3. 2017 16:36:57
Předmět: Re: Orange

"Už to mám napsané, i když to sem nepatřilo ...

Nejsem praktickým znalcem těchto desek, ale sleduju různé popisy, co se
kde objeví.
Hlavním problémem (co jsem se tak dočetl) všech těch milionů klonů RPi
je použitý SoC a k tomu odpovídající operační systém a podpora výrobce.
Většinou to je pouze Android, protože ty SoCy jsou dělané pro nějaké
multimediální krabičky a dál už nic.
Taky jsem četl jeden názor co mi utkvěl v hlavě, jak tam je Alwinner,
tak ruce pryč.

I když tady jsou i jiné OS než Android:
http://www.orangepi.org/orangepizero/
http://www.orangepi.org/downloadresources/

Sám si to přeberte.

Martin Hanek

Dne 28.3.2017 v 16:15 Michal Grunt napsal(a):
> Tak myslím, že tohle bude ideální mašinka na tu konzolu. Je to celkem
novinka.

> https://www.aliexpress.com/store/product/Orange-Pi-Zero-Plus-2-H3-Quad-
core-Bluetooth-mini-PC-Beyond-Raspberry-Pi-2-Wholesale/1553371_32799908030.
html