Orange

chiptron na seznam.cz chiptron na seznam.cz
Úterý Březen 28 16:47:21 CEST 2017

Přidej si dolar a máš Alwinner H5 :-)

https://chiptron.petus.cz/news.php?readmore=430

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 28. 3. 2017 16:15:23
Předmět: Orange

"Tak myslím, že tohle bude ideální mašinka na tu konzolu. Je to celkem
novinka.

https://www.aliexpress.com/store/product/Orange-Pi-Zero-Plus-2-H3-Quad-core-
Bluetooth-mini-PC-Beyond-Raspberry-Pi-2-Wholesale/1553371_32799908030.html

Hlavně to na sobě nemá žádné konektory (mimo USART a 13 pinového
universálu, který se dá lehce rozstříhat a po pinu odpájet, ale spíš
bych ho vyměnil za ten samý, ale úhlový, aby netrčel do vzduchu - je
tam analogový audio výstup) takže by ta destička šla doslova
přitisknout na displej s minimální mezerou (výška HDMI cca 0.5cm a
stejně by tam musela být mezírka na chlazení procesoru) a krabička by
šla udělat docela tenká a pasoval by k tomu displej 320x240 a dalo by
se to udělat celkem malinký (tenký). Tím že by to bylo malé, tak by od
toho nikdo neočekával zázraky a displej 320x240 by stačil jako
jednoúčelovka pro hry (navíc za tu cenu...). Navíc to má i 8GM EMMC
takže ani není potřeba SD karta pro OS a pár her (zase cena pár stovek
dolu). Má to i wifinu takže co více si přát. Jdu do toho! Dost se mi
to líbí pro moje potřeby. Jediný problém asi bude power tlačítko a pak
jak do toho nouzově sáhnout když je tam EMMC (normálně se SD karta
vyndá, naformátuje a nakonfiguruje...). Napadá mě tam přidat USB/RS232
převodníček za dolar, který by pak sloužil pro ty nouzovky (připojení
konzole a uživateli by stačil pouze běžný USB kabel). Bombička. Chce
si to osahat.