PLC pro komunikaci s MySQL

Milan Mareš Marli na seznam.cz
Pondělí Březen 27 18:03:24 CEST 2017

<i>Dobrý den, </i>

<i>to určitě nevadí, jen mě nenapadlo na to jít tímto směrem. Na tom serveru běží PHP, takže by neměl být problém... Nevíte zda  S7-1200 umí přímo pomocí TCP-IP zavolat php script na serveru adresu s předanými parametry? Nějak se mi nedaří najít nějaký příklad, většinou mi google hází odkazy na integrovaný webserver...</i>

<i>Díky MM</i>

<i>Zdravím,

protože nikdo neodpovídá, zeptám se: Vadí na serveru s DB i jednoduchý
script, který přijme data z HTTP GETu a uloží do My SQL?

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

"Dobrý den,

nemáte někdo zkušenost s vhodným PLC, které umí nativně zasílat naměřené
výsledky do MySQL databáze? Dělám na návrhu testovacího přípravku, kde by se
po RS232 přečetl kód z dílu, naměřila by se na něm nějaká analogová a další
hodnota a po skončení testu by se tento výsledek zaslal do DB. Doteď pracuji
pouze s PLC Siemens, bohužel tam co vím jde komunikovat s DB pouze za
použití OPC serveru - rád bych se ale jakémukoliv SW mezi PLC a DB vyhnul.

Pro jiné logování používám RPi - ale to se mi nechce cpát do této poměrně
průmyslové aplikace.

MM
"