Celostatne kolo ZENIT v elektronike - zhodnotenie

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Březen 27 09:56:17 CEST 2017

dakujem za osvetu Riso,
Slovenska spolocnost elektronikov je registrovana pre 2%, uz sa niekolko
ludi ozvalo. SSE organizuje aj letne elektronicke tabory, sutaze robotov
a pod. Pripadne prispevky urcite padnu na urodnu podu.
b.