LTspice a model TS922

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Březen 26 17:58:28 CEST 2017

Díky, přehodil jsem si pinout a už mi to taky chodí.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Stano
Sent: Sunday, March 26, 2017 4:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: LTspice a model TS922

Problem bude asi v tom ze moderl sa nebola TS922x ale TS92X
Dalsi problem je ze priradenie pinov je ine ako ma standardny opamp2
takze je vhodne nakreslit si vlastnu znacku.
Prikladam test circuit pre ts922, model som stiahol priamo zo stranky
ST, do schemy som ho pridal cez include takze nieje potreba nic
kopirovat do adresarov LTSpice. Dufam ze pomoze.

PS: Ospravedlnujem sa za prilohu ale 2kB su snad dnes uz tolerovatelne a
snad to pomoze aj inym