graf Vi/Vo pro 7812

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Březen 25 02:11:50 CET 2017

> Pokouším se najít nìjaký graf, který by autoritativnì hovoøil o vztahu
> vstupního a výstupního napìtí na 78xx.

http://www.ti.com/lit/ds/symlink/lm7805.pdf Figure 8

[pravnicky rezim] Samozrejme je to len typ., a plati to len pre
LM340-N-5.0, a plati to len pre tie od NS teda teraz uz TI. [/pravnicky
rezim]

To, ze to je typ., tak to pochopitelne plati vzdy.

Tie LM340 ak tomu dobre rozumiem su vyber toho lepsieho zo 78xx, takze
kremik je identicky a ten nepusti :-) Inaksie povedane, dost podobne to
bude aj pre tu LM7812 od TI, od cca 3V vstupneho napatia zacne kopirovat
vstupne napatie s ubytkom cca VCEsat+VBE (Q15+Q16), ktore su naplno
otvorene az kym vstupne napatie nedosiahne pozadovane pre regulaciu, ked
zacne pracovat regulacna slucka. Dynamicke vlastnosti najma pri prechode
cez to koleno samozrejme mozu byt kadejake, ja to skumat nemienim.

NS/TI ma trocha iny dizajn tych 78xx ako vacsina ostatnych vyrobcov
http://www.righto.com/2014/09/reverse-engineering-counterfeit-7805.html
ale zasadny rozdiel v tom pravdepodobne nebude.

wek