graf Vi/Vo pro 7812

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 24 21:07:49 CET 2017

A co vám brání si to změřit? bude to rychlejší, než to hledat, pokud to teda
v nějakém datasheetu není - stáhněte si jich víc a študujte.

Zaručená funkce 78xx je od 5mA. Jakékoli změny v oběru mají za následek
překmity kvůli konečné rychlosti zesilovačů ve stabilizátoru. Pokud
potřebujete něco max12V, tak použijte 9-10V.

pokud chcete poradit víc, tak by bylo dobrě vědět, nad čím to špekulujete

----- Původní zpráva -----
Od: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>

Pokouším se najít nějaký graf, který by autoritativně hovořil o vztahu
vstupního a výstupního napětí na 78xx. Konkrétně - mám zařízení, které
lze napájet napětím MAXIMÁLNĚ 12V (minimum neřeším), ale vstupní napětí
plave třeba 6-20V (solární článek)
Co mohu očekávat, že bude na výstupu 7812?

Takže by se mi líbilo najít graf chování Vout 7812 při vstupním napětí
Vin v rozsahu 6-20V a ještě k tomu pro různé proudy (převážně malé).
Řekněme 0mA (měřák zanedbáme), 0,5mA, 1mA, 5mA, 10mA, 20mA a 30mA
(klidně s použitím běžného odporu jako zátěže).