Re: A/D prevodnik a napätova referencia v ATMega328P na Arduine

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Čtvrtek Březen 23 15:49:13 CET 2017

U 328P/PB jsem nezaznamenal zadny podobny problem. AVCC vzdy s C, indukce jak kdy je treba, casto ani netreba. Omeril bych nejprve napajeni jestli tam neco nelita. A nenapajel bych to z USB :)