Hybrid ?? a PWM -> Pasivni propust vyssiho radu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Březen 21 14:22:22 CET 2017

GSM knihovna v C-čkových zdrojácích se válí na webu už alespoň 20 let.
My jsme to kdysi používali v práci pro záznam telefonních hovorů, takže
si pamatuji, že na tom nic není. Jen to potřebuje (údajně) asi 2MIPS
výkonu, tak mě napadlo zkusit to i v ARMu. No a i na tom Cortex-M0
(48MHz) trvá dekódování rámce (který trvá 20ms) jen 2.5ms, takže je tam
dostatečná rezerva. V tom zdrojáku je jen jediná finta - gsm objekt je
vytvořen staticky, takže není nutné obsluhovat haldu. Já jí nějak nemám rád.

Dne 21.3.2017 v 12:16 Jan Waclawek napsal(a):

> Hm tak toto urobilo na mna dojem.
>
> wek
>

> PS. Moji rodicia maju dakde kukuckove hodinky, original mechanicke; za
> mladi som ich s oblubou pustil a moji rodicia vzdy dvoch hodin ich
> zastavovali... ;-)

Tak víte o čem mluvím.

Mrazík