Pasivni propust vyssiho radu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Březen 20 21:37:42 CET 2017

Digitální výstup by měl jen řídit MX, který přepíná REF/GNDA.
(samozřejmě jsem to sem už taky psal)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Meduna
Digitalni vystup z MCU (H/L) vam bude jezdit se zdrojem a to muze byt klidne
50 mV a vice (o jednotkach mV tu vubec neni rec). To pak vede ve finale na
efektivni rozliseni 6 bitu. Na filtraci pak ma smysl pouzit prvni, maximalne
druhy rad filtru.
Trocha teorie:
http://www.ti.com/lit/an/spraa88a/spraa88a.pdf