Re: Dětské rádio -> Re: [OT] Autorádio bez rádia (MP3/OGG/Bluetooth)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Březen 19 11:43:39 CET 2017

Dnešní děti k tomu používají mobil. Z něj pouští Youtube, nebo když mají
kredit, nebo chtějí šetřit baterku, tak mp3. A zvuky nahrávat to umí taky,
přehrávat dokola samozřejmě a navíc si stáhnou apku, ve které ten nahraný
zvuk upraví tak, aby dokázal okolí obtěžovat mnohem víc než originál:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jindrich Fucik
navážu na toto téma. Začal jsem zkoumat rádio pro děti.
Celkem si pamatuji, že jsme si dost hráli s tím, že jsme měli ze západu
kazeťák s mikrofonem, který nás nechal něco nahrát a pak to přehrávat
dokola. Něco takového dnešní děti asi neznají? Koukal jsem, že
přehrávače jsou OK, ale žádný z nich se nepokouší něco zaznamenat, pokud
mají mikrofon, tak jedině na karaoke.