MP3 prehravac (Bylo: Autoradio bez radia)

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Březen 18 11:48:07 CET 2017

Asi by to šlo poslepovat z libmad, fatfs, ovladače displeje a pár
tlačítek do nějakého ARM CM4. Něco jde už najít na webu. Softwarový
dekodér mp3 z libmad potřebuje asi 30KB RAM, takže to chce trochu větší
uP, zkoušel jsem to na STM32F4 Discovery, jde to za víkend rozchodit,
ale nakonec jsem usoudil, že to je blbost a nechal jsem toho.
Problém je v tom, že do vlastní flash procesoru těch dat moc nenacpete a
když k tomu přilepíte externí flash, tak už většinou není potřeba řešit
kompresi, protože ty dnešní kapacity stačí v pohodě i na uschování všech
vzorků.

Mrazík