Re: [OT] Autorádio bez rádia (MP3/OGG/Bluetooth)

Milan Horák stranger na tiscali.cz
Pátek Březen 17 19:16:35 CET 2017

Dobrý den,

odhlédnu-li od toho, že oba panem Lukešem doporučované moduly mají FM
tuner a tedy nevyhovují zadání, tak nemám ponětí co přesně znamená
ověsit kondama (kondenzátor znám, ale bez studia bych nevěděl, kam jej
pověsit), zenerku znám, ale TVS slyším poprvé.

Takže by se nejednalo jen o šroubování.

Pokud bych nepreferoval hotový přístroj, neoznačil bych subjekt jako
[OT] a zeptal se rovnou na doporučenou konstrukci.

Rád bych tedy hotový přístroj s uvedenými funkcemi.

Nenajdu-li jej, holt to budu muset zbastlit ;-)

Milan