[OT] Konec webu ?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Březen 17 17:31:37 CET 2017

Zdravim,

to mi pripomelo, jak jsme na izolovane GPRS siti testovali samotnou
ustrednu.
v pauze, kdy se vsechny zarizeni 'vyply', jsme najednou koukali, jak se
objevuji pokusy o pripojeni ...
jelikoz jsme meli zivou BTSku, tak jsme si nejdriv mysleli, ze to se
nejaky model mobilu snazi dostat na sit ...
az kdyz jsme zjistili z logu IMSI, jsme nestacili se divit: bylo to
jedno z testovacich modelu (zn. Sagem - francouzska military limited edice)

to byl rok cca 1999.

odtehdy je pro mne vypnute zarizeni jedine bez baterie, zavrene v
plechove krabici, nebo nejlepe rozflakane na cimpr campr.
cokoliv jineho predpokladam, ze dokaze komunikovat a predavat udaje

(a to prosim nejsem nijak extremne paranoidni)

   Sam