[OT] Konec webu ?

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Pátek Březen 17 08:20:43 CET 2017

Souhlas naprostý. Jew to nejdokonalejší způsob, jak mě lze nasrat.

Vnucující se reklama na něco co jsem právě koupil, nebo reklama na
službu kterou už používám. Nezasloužím si jako zákazník inzerenta mít od
toho alespoň na chvíli pokoj?

Zrovnatak se loni stalo toto, zajímal jsem se o aktuální ceny a
technologie na výběr u elektrokol, jak jsem ale na nějaký ten web vlezl,
už jsem ekeltrokola viděl všude, doslova se z reklamy na mě valily.

Usoudil jsem že to je situace, kdy se není možné racionálně rozhodovat a
tak jsem veškeré aktivity v tom směru ukončil.

Prospělo to inzerentovi?

Myslím že ani na jedné strategii u mě nevydělal, jednou mi vnucoval co
už mám, po druhé mě vyděsil.

Smrt agresivnímu marketingu!

S pozdravem

Jakub Ladman