intelligent 3.5mm jack

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 16 14:29:47 CET 2017

>http://ams.com/eng/Press-Center/Press-Releases/ANC-ACI

Pardon, odklepol som to prilis skoro.

Toto nie je az taka novinka - Apple ma vo svojich sluchatkach nieco
podobne, za ucelom prenesenia tlacitok (+ a - hlasitost) plus "DRM", t.j.
ine sluchatka aby v ajfounoch a ajp*doch nesli.

Google/android ma zase obyc odpory na ten isty ucel - low-cost low-tech ale
funkcne riesenie. Zaujimavostou je, ze v "norme" je predpisany tento
kombinovany mikrofonno-odporovokodovany vodic zapojeny na Sleeve a
spolocna zem je na Ring2, pricom takto to mali rane "pred-DRM" applovske
sluchatka a rane androidove telefony to mali naopak, zem na Sleeve a mic
na Ring2 (takto totiz tie sluchatka funguju aj vo vsetkych beznych
stereojackoch, pri tom opacnom rieseni to nie je uplne zarucene).

Som zvedavy, ako sa ten pokus ams ujme, resp. ci vzniknu aj nejake
protinavrhy - predsalen, ams nie je nejaky mohutny hrac.

wek