Re: Problém s procesorem

Jan Brož brozj na email.cz
Čtvrtek Březen 16 12:34:57 CET 2017

Dneska už prodávání "výmětu" neexistuje. Jak píše kolega: (ne)prošlo na
waferu + (ne)prošlo po zapouzdření (tady se mimochodem součástky nejvíce
"ztrácejí"). Takže proto to může být fake = součástka z neoficiální
distribuce výrobce. Proto by bylo dobré zjistit, kdo byl dodavatel.
Mimochodem kromě součástek které se místo likvidace ocitnou na trhu existují
i celé kopie nejběžnějších procesorů (Microchip, Texas, Atmel...) v
nejrůznější kvalitě. Kdyby jste například sháněli levnější náhradu za 8-bit
PIC, pak doporučuji tenx technology :-)

Takto jsem se za poslední dobu setkal na trhu s Microchipem (celá paměť se
smazala nad 60°C) a Texasem (MSP430 kde když jste šáhli do určitého segmentu
paměti, tak procesor umřel nebo se po určité době provozu paměť sama od sebe
poškodila).

---------- Původní zpráva ----------
Od: V P <vvitty01 na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 16. 3. 2017 11:28:36
Předmět: Re: Problém s procesorem

"U tak jednoduche zalezitosti jako ATMega by me trideni na skupiny podle
parametru z produkce dost prekvapilo.
Soude z toho jak se tato uroven kremiku dela jinde se bude omezovat na
prosel - neprosel na waferu a potom na prosel - neprosel po zapouzdreni.
Co neprojde se likviduje.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

"