Re: Problém s procesorem- asi vyře?eno

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 15 14:13:36 CET 2017

Hm tak to je zvlastne, cakal som, ze sa budu lisit.

To cislo zhora je timestamp, oba su teda z minuleho roku, ale to nie je nic
zvlastne.

To cislo zospodu by malo byt cislo sady masiek, takze tie cipy vo vnutri
puzdra by mali byt identicke (t.j. nie su to preznacene nejake ine cipy).
Samozrejme ja neviem, ci tam nie su este nejake bond-down optiony alebo
nieco konfigurovane v nejakej OTP pamati pri vyrobe.

Disclaimer: nie som Atmel a uz vobec nie Microchip ;-)

wek