Zdroj pro digitrony

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 14 18:43:40 CET 2017

 14.3.2017, 18:39:37

IMHO, retro zapojeni, by melo mit i retro zdroj, ale to je veci
nazoru, a uznavam, ze muzete mit nazor jiny.

Nevim, jake U potrebuji digitrony, ale jiste to bude vice, nez 40V,
coz je pro 34063 maximum. Neuvadite, jake zapojeni jste pouzil, tak
mohu jen obecne napsat ze ucinnost je dana predevsim vyberem
komponentu, tedy predevsim spinacim tranzistorem, civkou, usmernovaci
diodou, castecne tez filtracnim kondenzatorem. No a samozrejme take,
vhodnou (vhodne nizkou) frekvenci.
Co se na vasem zapojeni nejvice zahriva ?

Max 1771 je mnohem lepsi IC, ale i s 34063, by ste se mel dostat na
nejake rozumejsi hodnoty.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz