automobilove rele a patice na din

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 14 18:15:30 CET 2017

 14.3.2017, 18:08:56

Tady, mate rele 35 Kc/ks
http://www.tme.eu/cz/details/lb4hn-12ats/elektromagneticka-rele-prumyslova/rayex-electronics/#
ktere pri trose stesti bude pasovat treba do teto patice 45 Kc/ks
http://www.tme.eu/cz/details/fs4co/elektromagneticka-rele-prislusenstvi/weidmuller/7760056107/#
Ano, patice stoji vic nez rele, takovej divnej je dneska svet. Nelibi
se vam to ? Tak tozkuste bez patice. Rele do pcb stoji jeste mene,
pouhych 30 Kc/ks
http://www.tme.eu/cz/details/r30n1011851012/vykonova-elektromagneticka-rele/relpol/r30n-1011-85-1012/#

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz