[OT] Konec webu ?

Pondělí Březen 13 08:40:34 CET 2017

Připomnělo se mi, kdysi dávno jsem četl zprávu, že (snad v NSR) jakási firma
pořádala rekvalifikační kursy na programátory.
Ale ti co je absolvovali, nenašli práci. Ta firma ty kursy sice pořádala,
ale uý neřešila, jestli pro absolventy nějaká práce bude.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Mraz <mrazik na volny.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 12. 3. 2017 14:45:29
Předmět: [OT] Konec webu ?

"Je tu nějak mrtvo, tak to při neděli trochu popošťouchnu
https://www.novinky.cz/kariera/431363-dalsi-hornici-miri-k-programatorum.
html
Původně jsem si myslel, že apríl přišel nějak moc brzy, ale oni to
zřejmě myslí vážně. Asi se přeškolím na neurochirurga, v tomto duchu
bych to mohl zvládnout tak za dva týdny a pár mrtvol.

Mrazík

"