Budou nove Li baterky s tuhym elektrolytem

jurp jurp na volny.cz
Pátek Březen 10 15:37:44 CET 2017

Ale zde jsme se bavili o vyuziti odpadniho, "nizkopotencialniho" tepla.
Priklad, mame zdroj az! 500kW odpadniho tepla ve spicce, o teplote ~110-120 stC
v nejakem prumyslovem arealu.
Ohrev TUV, pripadne TV v zime je jiz z tohoto zdroje realizovan.
Rodinne domky jsou daleko, nemluve o tom, ze byste musel realizovat a nasledne
udrzovat hoodne dlouhe potrubni rozvody a nasledne mereni spotrebovane energie.
Coz se urcite financne vyplati.
Co s touto energii a jakym zpusobem chcete udelat?

JURP

---