[OT?] Disk do synology

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Březen 10 09:05:33 CET 2017

Firma Backblaze zverejnuje cas od casu svoje statistiky poruchovosti,
ale oni spis pouzivaji velke disky:
https://www.backblaze.com/blog/hard-drive-failure-rates-q3-2016/

Muj zaver z toho vzdycky byl, ze se neda nic usuzovat, protoze muze byt
vadna varka a co z toho.
Ja mam ctyrdiskove syno na domaci zvykani, v jednom jsou 2T Seagate
desktop a ty jsou uz vymeneny vsechny vic nez jednou (vetsina z nich v
zaruce), v druhym jsou 4T Seagate NAS a tam jeste nic. Je to v RAIDu5, a
disky jsou kupovany od ruznych prodejcu z ruznych serii, takze nikdy nic
nesciplo naraz.

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>