Re: Kicad, první zoufalý boj

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Březen 9 15:18:38 CET 2017

Nad tymto som sa tiez pozastavoval. Riesenie je "jednoduche" - musite
si v pl-editore editovat ten ramcek, ja som ho zeditoval tak, ze tam
nic nezostalo. Treba mazat po jednom, hromadne sa neda. Pozor, ked
vymazete posledny prvok, skoci vam to naspat, je tam bug.
Skor nez ramcek mi tam vadi preklopena Y os. Smerom hore ide k
negativnym cislam.