Re: Prosba o pomoc - Vyřešeno

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 8 23:04:14 CET 2017

Možná mi nějaké příspěvky a informace v tomhle dlouhém vlákně unikly,
tak třeba budu trochu mimo.
Ale asi by mě řešení typu zasypat napájený obvod kondenzátory a tím
ubít špičky na ještě snesitelnou míru asi moc neuspokojoval.

Snad si správně pamatuju, že v jednom postu byla informace, že ty
špice tam byly v nezměněné podobě i když byl DC-DC měnič zablokován
natvrdo zapojeným signálem ON/OFF v poloze OFF. Pokud to tak skutečně
bylo, tak asi bude chyba ještě i někde jinde.

Možná by stálo zato si přilepit nějaký ten LMxxxx na bastldesku a postavit
si testovací zdroj. A to nejlépe s LMxxxx jiného výrobce, než je je ten
na desce.

PL