TTS

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Březen 8 07:08:44 CET 2017

Zdravím,
  díky, o českém modulu do Festivalu jsem nevěděl. Splňuje všechny
body, jen některé hlasy jsou licenčně omezeny na nekomerční využití,
což by pro mne mohl být v mém hlavním zaměstnání problém, ale pro hobby
to nevadí.
  Implementováno, výsledek můžete ověřit na stejném čísle.
  Myelím, že to zní lépe než ten espeak :-).
  Zdraví Pavel