Prosba o pomoc

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 8 00:12:53 CET 2017

https://dl.dropboxusercontent.com/u/1135755/V20sch.pdf

Znamena to teda, ze bol pocas toho merania ktore vidime na
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1135755/DS1Z_QuickPrint24.png, TP2
JP2_0 rozpojeny? A bol rozpojeny aj J8 CON12_0, 1-2? Lebo ak by boli oba
spojene (co podla mna je normalny prevadzkovy stav), na vystupe LM2575
malo byt napatie z baterky cez nabijacie tranzistory IRF7314, resp. aj v
pripade, ze su vypnute, tak cez ich substratovu diodu.

Dalej, kde presne ste mali pripojenu sondu pre modry priebeh? Medzi katodou
diody D1 a pinom 1 LM2575? A kde presne bola pri tom zem sondy? niekde v
blizkosti toho LM2575?

A pri merani zlteho priebehu, prelozili ste zem sondy? A merali ste priamo
na modeme?

A este poznamka od read-only clena konferencie (parafrazovane): dobry navrh
blbuvzdorneho spinaneho zdroja trva pomerne dlho, aj mesiace, a zahrna
prave rozne kolizne situacie - naviac ostrielani vyvojari hovorievali, ze
"Elektronika eta nauka o kontaktoch..." :-)

wek