Prosba o pomoc

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 7 22:47:11 CET 2017

 7.3.2017, 22:41:01

Ze zatim zverejnenych info. bych typoval na chybu v
zapojeni/pcb/osazeni a to nikoliv "malo tlusty spoj",
"C s velkym ESR", ale spise "neco vede kam
nema/nevede kam ma".
Pokud je tomu tak, je nutno chybu identifikovat a odstranit a ne
zkouset 17 ruznych filtru a zpusobu obsypani feritem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz