Prosba o pomoc

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Březen 7 16:17:36 CET 2017

Sondy uzeměné jsou a hlavně, modem opravdu nerozdýchá některá z
připojení externího napájení na LM2575. Program v Javě, co je v něm,
zahlásí pár chyb jako je výpadek datového spojení, začne posílat URC pro
AT příkazy jinam než do sw. a po více takovýchto pádu se nakonec poškodí
jeho interní FLASH a je hotovo.