Celostatne kolo ZENIT v elektronike - zhodnotenie

balu balu na k-net.fr
Pondělí Březen 6 23:06:52 CET 2017

no tento rok to bol nazoaj zahul. Konstrukciu som pripravoval asi 3
tyzdne cisteho casu, plus dalsie zadania tyzden. Na sutazi to odsypalo
perfektne, ale bol som potom tak vyflusnuty, ze som este niekolko dni v
kuse spal. Ale uz sa tesim na dalsi rocnik :-)

Najviac ma bavi ako sa na tu sutaz vsetci uz dopredu tesia. Vacsinou sa
tam vzdy dostanu rovnaki finalisti a ti sa tam udrzia vsetky styri roky.
Su to vzdy ti isti najlepsi studenti. Takze uz druhy rok vedia co ich
caka, vypytuju sa, komunikuju co si maju nastudovat alebo priniest.

A potom tri dni v kuse makaju den noc. Teraz prvy vecer osadzovali veci,
ktore potrebovali neskor na sutazi. Vecer ich z dielni vyhnalo spominane
tornado, tak niektori namiesto toho aby na izbach na intraku chlastali
tak osadzovali. Druhy den rano dosli celi vyteseni ci im mozem flashnut
software do procesoru, ze si chcu vyskusat. Nabija ma to energiou do
buduceho rocnika aj ked si vzdy poviem ze to uz nechcem buduci rok robit :-)

Konkretny zoznam materialu este nemam, ten sa kompletuje kazdy rok okolo
oktobra-novembra. Niektore polozky sa opakuju kazdy rok - chemia na
leptanie, fotocitlive plosaky a podobne. To su vydavky v rade ~300 Eur.
Kazdy rok kupujeme pristroje pre vsetkych vitazov, co je typicky 6x600
Eur. A potom samotne suciastky a iny material. Asi polovica sponzorov
nam pomaha tak, ze zaplatia fakturu u dodavatela. Vydavky si potom
normalne pouziju v uctovnictve.

Sme otvoreni akejkolvek obojstranne prospesnej spolupraci. Ako som
spominal, aj maly podporovatelia nam velmi pomozu...

b.