Maly zesik tr D (Puvod popularity 555?)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Březen 5 11:44:38 CET 2017

Dobrý je, že ten IO se dá koupit pod 3 Kč i bez modulu:
https://www.aliexpress.com/item/100PCS-LOT-PAM8403-SOP-16/32422983950.html
A že k němu existuje normální DS:
https://www.diodes.com/assets/Datasheets/PAM8403.pdf

Modulek samozřejmě dobrej jako devkit, ale praktické využití vede na typický
"arduino like project": Hromada nějak pospojovaných modulků. V lepším
případě tak, že jsou zapájené do vyrobené DPS. Ale když to vidím, první co
mě napadne: Proč na ni rovnou nepřipájet součástky?

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Lukesh
Byl to jen příklad, v reálu NF zesilovače není třeba až tak řešit - za 4
kačky hotový modul, to se na mě nezlobte, tady v česku nepořídíte ani ty
kondenzátory

https://www.aliexpress.com/item/Smart-Electronics-PAM8403-Super-Mini-Digital-Amplifier-Board-2-3W-Class-D-Digital-2-5V-To/32678491545.html

Doporučuji pořídit velké keramiky a ty na boční co jsou 2 CC (ne ten RC) je
nalepit. Typický arduino konstruktér by je tam nalepil vteřiňákem, ale vy
víte jak to myslím.